Login

Service Online

Service OnlineGjør Online booking enkelt for dine kunder

Å kjøpe en bil er bare begynnelsen av forholdet kunden har til din virksomhet. Etter kjøpet forventer kunden fortsatt god service. Å gi kunden tilgang til tjenesten Service Online er en god måte å opprette nære relasjoner videre fremover. Tjenesten Service Online er en god mulighet til å forbedre kundetilfredshet.

Hva er Service Online?

Dine kunder er opptatt, og mange foretrekker derfor å utføre dagligdagse oppgaver på nettet. Det kan være innkjøp av mat, booking av flybilletter eller tannlege avtale. Så - hvordan kan ditt verksted møte denne etterspørselen? Gode nyheter - du kan tilby samme grad av frihet og valgmuligheter til kundene når de kommer for å bestille tid for service eller reparasjon.

Service Online gir fordeler både til kunden og verkstedet. Kunden kan administrere sine bestillinger døgnet rundt gjennom ditt nettsted - de velger en dato og tidspunkt som passer dem. Samtidig frigjør det arbeidskraft i din virksomhet. Jobben med å motta samtaler for bestilling av tid for vekstedsbesøk, kanselleringer og endringer vil bli sterkt redusert.

Service Online er integrert med DRACAR +. Produktet gir forhandleren mulighet til å gi kundene tilgang til bookinger via selskapets hjemmeside. Her kan kunden bestille service, reparasjoner og hjulskift . Når bestillingen er godkjent er også en arbeidsordre automatisk opprettet i DRACAR + og tidspunkt bokføres i verkstedskalenderen. Kunden oppdaterer samtidig sin personlig info. Han kan samtidig se bedriftens øvrige nettbaserte tilbud og får også mulighet til å forespørre om eventuelle spesielle reparasjoner.

Tror du, at du allerede kan det her?

Hvis kunden allerede har muligheten til booking av service eller verkstedbesøk via nettstedet ditt? Er kundens bestilling synkronisert med den oppdaterte verkstedskalenderen? Eller sender kunden egentlig bare en forespørsel til booking av en tid som de ansatte i ettertid må fullføre manuelt før avtalen kan bekreftes til kunden?

Med Service Online kan du glemme alt dette. Hver booking av service og reparasjoner blir automatisk bokført i verkstedskalenderen, mens kunden foretar bestilling. En bekreftelse sendes automatisk til kunden - og jobben er gjort!
Foruten at kunden kan oppdatere sin personlige informasjon samt opplysninger om sin bil, får kunden mulighet til å se tilbud fra din virksomhet og lett å gjøre endringer i sin bestilling eller bestille ekstra til sin bookede verkstedstid.

Er det ikke på tide å få ditt booking system til å fungere sammen med ditt kalendersystem ?

Service Onliner fordeler:

For din kunde:

  • Enkel opprettelse - det er lett å opprette en konto og passord
  • Rask booking online - til alle døgnets tider - bruk nettbrett, PC eller mobil
  • Velg tidspunkt som passer - Man kan fritt velge mellom alle ledige timer
  • Enkelt å få en prisoversikt - se prisoverslag over totalsum samtidig som du booker tid.
  • Valgmuligheter - Velg mellom et utvalg av tilleggsytelser som kan inkluderes i bookingen
  • Automatisk bekreftelse - bookingbekreftelse sendes på mail

For din virksomhet:

  • Få automatiske bestillinger i døgnet rundt - Kundene kan bestille verkstedbesøk når det passer dem. Bestillinger som er gjort etter verkstedet stengetid er umiddelbart synlig i kalendersystemet
  • Identifisere kunder som ikke møter opp - Hvis en kunde ikke møter til en avtale, vil du motta en rapport som gir deg mulighet til å følge opp kunden. Dette gir deg muighet til å booke kunden inn på et annet tidspunkt
  • Bedre utnyttelse av ressurser - ansatte som tidligere har håndtert bestillinger via telefon, kan frigjøres til andre oppgaver - På registreringssiden du innhente e-post adresse og telefonnummer
  • Integrasjon med DRACAR+ - Online booking er integrert direkte med DRACAR+, som sikrer at nye avtaler blir booket direkte i verkstedskalenderen - det er ikke behov for manuell inntasting
  • Intelligent søk av ledig tid - Systemet tilbyr bare ledige timer i systemet, som dekker den aktuelle oppgaven

Din kundes relasjon med din bedrift starter med et salg. Med Service Online gir du kunden en enkel mulighet til å komme tilbake, for service eller reparasjon. Service Online er fullt integrert med DRACAR+ og din Carsoft Planner system

Se vår video og finn ut hvordan dette kan bidra til å hjelpe din bedrift med økt omsetning.





Se en produkt demo her:

Mer informasjon

Be on Demo

Ned lasting av brosjyrer